Onko olemassa hyvää vessakokemusta?
Yrittäjyyden yksi ehdottomia huippukohtia on ollut se, että on päässyt miettimään asioita usean eri toimialan kannalta. Se, jos jokin laajentaa omaa näkemystä. Samalla kun uppoaa johonkin uuteen, huomaa, että asian takaa löytyy ihan valtava määrä erityisosaamista ja tietotaitoa, jota ei ole aiemmin edes tiennyt olevan olemassakaan.
Yksi teema, jonka ympärille on tiivistynyt muutaman hengen ideointitiimi, on ollut vessakokemus. Varsinkin yleisissä vessoissa käynti on usein äärimmäisen ikävä kokemus - mutta vessakäyntejä ei pysty ihan loputtomiin välttääkään.
Olemme lähteneet miettimään ratkaisua asiaan ideointitiimin oman erityisosaamisen pohjalta - markkinoinnin, palvelumuotoilun ja designin. Idea on kehittynyt keskustellessamme ja päätimme, että ennen kuin mietimme seuraavia steppejä, varmistamme kevyellä kyselyllä, onko tarvetta oikeasti olemassa, myös muiden kuin meidän ideoijien mielessä.
Ja olihan sillä!
Kysely oli auki heinäkuun loppuun ja saimme siihen hienon määrän vastauksia. Jatkamme nyt ideamme jatkokehittelyä ja vastausten
analysointia. Toivottavasti pääsemme kertomaan ratkaisuistamme enemmän
mahdollisimman pian.